Júnior Da silva
Júnior Da silva

Pra quem veio pelo meme da mina lá, o nome do canal dela é sem sentido, se não me engano o insta é gmarquesp, Tmj kkkkk

18 саат мурун
Dr. Zola
Dr. Zola

I also love to do whatever I want whenever I want but after that my family doesn't relies on me.

18 саат мурун
Gustavo Silva
Gustavo Silva

Vim pelo meme da menina kkkk

18 саат мурун
Adriano Moura Silva
Adriano Moura Silva

Vim pelos memes kkkkk

18 саат мурун
Marcello Carioca
Marcello Carioca

Vim pelo meme do áudio da mina

18 саат мурун
Ishan Malhotra
Ishan Malhotra

💔💔

18 саат мурун
Flav396 Dan
Flav396 Dan

oh no this is getting taken over by tiktok slowly

19 саат мурун
VINAY RAAM
VINAY RAAM

They let us in the rap game I swear they let me in the motherfucking rap game Got a chick, I call her Lola She feel like the ocean Likes to drink and smoke some doja And I feel like smokin' Plus she good at charmin' cobras I feel like I'm chosen But she ain't the only one, no Got a chick, I call her Catia She be actin bougie The she came through and topped me off Now she just a groupie Got the aura of the mafia Her friends wish they knew me But they ain't the only ones, no no What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all I been at this shit for nine years, now they startin' to call I'm a DIY pioneer, they tryna get involved Yippee kiyay, aw yeah, 'bout to set it off I'm probably the only one yea Come correct when you approach me, I can size you up Takin' all the shots like Kobe, almost 81 Guess I gotta play the goalie and go and save me some I'm proabably the only one, ye-ah What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all Who wants my money, I'll tell you who I don't fuck with Who's pullin' strings, I'm just pointing out all the puppets What I'm demanding is fucking up all the budgets I'm smart as fuck, they be talkin' like I'm the dumbest But I know what they want from me Dollars, lotta stock in me It ain't nothin' personal It's business and I'm a commodity But honestly, Pop Pop would be turnin' in his grave The day I let someone else become the boss of me When there's a boss in me, I'll be damned What they want, what they want, what they want Dollar signs, yeah, I know its what they want What they want, what they want, what they want Y'all ain't foolin' me at all

19 саат мурун
Danajia Edelin0
Danajia Edelin0

My first love of 5 years dubbed me last night 😌 this the banger

19 саат мурун
XxSniperElite
XxSniperElite

ancora oggi una bomba!!!

19 саат мурун
Roberto Torres
Roberto Torres

Ele tem que agradecer a os memes do Brasil kkkkkk

19 саат мурун
Sabryna D
Sabryna D

“Hug my mommmmm, tell her not to have no fear. I know you’re hurt but I’m right here” 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

19 саат мурун
Pan PP
Pan PP

คนไทยทางนี้ค่ะ🥰🥰💙

19 саат мурун
Blackzinツ
Blackzinツ

Só BR kkkkk

20 саат мурун
Thalib Pantek
Thalib Pantek

Ohaha

20 саат мурун
COCK-TAIL HOUR WITH LLOYD
COCK-TAIL HOUR WITH LLOYD

BiA 🔥🔥🔥

20 саат мурун
Capslock
Capslock

Achei porra Só demorou pouco meses

20 саат мурун
Jeanzinho de Santa Cruz
Jeanzinho de Santa Cruz

Alguém pelo Piuzinho? Kkkk

21 саат мурун
S Pal
S Pal

Damn ! When u understand Bantai follows him blindly 😂

21 саат мурун
Thiago Souza
Thiago Souza

Música tem 3 anos e foi estoura no Brasil 2020 BR e Foda kkkkkkk

21 саат мурун
Gamer Atomick
Gamer Atomick

Tudo br

22 саат мурун
Bella Sophiya Mendoza
Bella Sophiya Mendoza

i miiss my sis so bad

22 саат мурун
Ivan Angulo
Ivan Angulo

2020 vibe ''

23 саат мурун
thetthetmaw8
thetthetmaw8

I'm the english comment you've been searching for

23 саат мурун
rp9_ancol
rp9_ancol

SOY EL COMENTARIO ESPAÑOL QUE TANTOS ESPERABAS

23 саат мурун
Phee Kittiphat
Phee Kittiphat

GoddamnI found it on Spotify. what a shame!

23 саат мурун
Marisa Lula
Marisa Lula

Eu adorei esse vídeo

23 саат мурун
Ben
Ben

SHHHYYYLLLAAAA WHHYYYYY🥺🥺🥺 she hurts me every time

23 саат мурун
Afro Dilla
Afro Dilla

Most slept on Russ song

23 саат мурун
loco doco
loco doco

Thats A Shit Load Of Likes

Күн мурун
Nazeem Khusaini
Nazeem Khusaini

came here cuz MEME ML...

Күн мурун
Nagy Akos
Nagy Akos

Sok hülye reklám,már idegesítő 😥 Zene előtt és zene közben!

Күн мурун
Nukzyzz
Nukzyzz

Porque hay tantos comentarios brasileiros?

Күн мурун
Vinícius Cruz
Vinícius Cruz

Meme

22 саат мурун
MikeeX0
MikeeX0

*Z Alterado Ataca novamente com a sua beleza incrível!*

Күн мурун
ごみABUZITO
ごみABUZITO

The best music of 2020

Күн мурун
Toy Big
Toy Big

⌐╦╦═─▄︻̷̿┻̿═━一ขายปืน

Күн мурун
Tomas Vargas
Tomas Vargas

El único comentario en español que leerás en este video;)

Күн мурун
Ol' Dirty Dasher
Ol' Dirty Dasher

Orange sweatshirt is all of us in 2020!

Күн мурун
Juliano Emanuel
Juliano Emanuel

AQUÍ ESTA EL COMENTARIO ESPAÑOL QUE ESTAS BUSCANDO :V

Күн мурун
Adam Pagan
Adam Pagan

wtfff fall out boys??

Күн мурун
goat 999
goat 999

You’ve been waiting for this

Күн мурун
Kayla Congdon
Kayla Congdon

02:51 03:13 03:01

Күн мурун
mav Lyle
mav Lyle

Love you russss😘#Asshole

Күн мурун
John Arong
John Arong

Chitychitybangbang

Күн мурун
king oliveira
king oliveira

Mano suas músicas são muito boaaaaaaas caraca mano parabéns

Күн мурун
Sun Rise
Sun Rise

🖤

Күн мурун
huy chu
huy chu

hát đ hay bằng bmay hát =))))

Күн мурун
Ahmad Mustaffa
Ahmad Mustaffa

who from tiktok come here?

Күн мурун
David V.M
David V.M

Hella good song when u feel down 💯💯

Күн мурун
zRafin
zRafin

Krl os braileiro invadiu essa musica o cara nem deve saber que tem um meme com a musica dele skdkdk

Күн мурун
JarHead SS
JarHead SS

This is to my future wife wonder wat she looks like

Күн мурун
vitor Gamer play
vitor Gamer play

Piuzinho mitadas

Күн мурун
꧁༒Sᴛᴇᴇʜ Nɪɢʜᴛcᴏʀᴇ༒꧂
꧁༒Sᴛᴇᴇʜ Nɪɢʜᴛcᴏʀᴇ༒꧂

Amazing 💟 ₍₍(∩´ ᵕ `∩)⁾⁾

Күн мурун
Raissa Santos
Raissa Santos

Um momento épico em minha vida banal e chata,acho esse hino que tanto procurei e agora peço a todos um minuto de silêncio a todos aqueles guerreiros que ainda não encontraram #forçaguerreiros

Күн мурун
claudio gamer
claudio gamer

Se eu não tivesse visto aquele meme não tinha descobrido essa música top

Күн мурун
Diogo Lentz
Diogo Lentz

Quem veio por causa do meme da um like no meu comentário 😂✌️

Күн мурун
Jacycee Calsena
Jacycee Calsena

change it to 1.25 ☺️☺️

Күн мурун
Freyy
Freyy

Os cara conhecendo essa música pelos memes kkk

Күн мурун
Josiel Siqueira
Josiel Siqueira

É Gringaiada pode larga que já dominemo 🤙

Күн мурун
Teyi y
Teyi y

I remember listening to his 4rth song

Күн мурун
ههلا منورين احبكم
ههلا منورين احبكم

💋💋💋💋💋💋💋💋💋

Күн мурун
Sandra Delcid
Sandra Delcid

i wish I would've known how it would end.... i would've stopped it way before it hurt me so bad. The worst part is I miss him...I got used to toxic and now turn away the good ones... Im messed up. Drunk me talking.

Күн мурун
Thai Pham
Thai Pham

Có ên tao việt nam sao🇻🇳

Күн мурун
Alam Reyes
Alam Reyes

Es lo mejor me voy a verlo la cancion

Күн мурун
M4TH3US S1RP4
M4TH3US S1RP4

Mano tem 20 mil comentarios 19,800 são brasileiros

Күн мурун
Giann Nominando Diniz
Giann Nominando Diniz

Aqui é Brasil 🇧🇷🇧🇷

Күн мурун
Alanna Skyles
Alanna Skyles

god bless you, thanks for easing my mind 😍❤

Күн мурун
Carol
Carol

Vendo os brasileiros vendo pegar música pra fazer highlights de free fire Han KKKK

Күн мурун
Jpbc FF
Jpbc FF

Kkk, só vim aqui p baixar a música e fazer highligh haussudhsudhdysh

Күн мурун
Larissa Oliveira
Larissa Oliveira

🥵❤️

Күн мурун
Caio Lese
Caio Lese

Awesome! It remembers me the 00's R&B...

Күн мурун
Fred Fran
Fred Fran

this sounds like the old russ😎🔥🔥🔥🔥

Күн мурун
V KOBRY
V KOBRY

who hears it in corona time

Күн мурун
Andressa Nascimento
Andressa Nascimento

"TUDO FRACO CLIPA AI CARAI" 💖🤪

Күн мурун
Ernildo Junior
Ernildo Junior

Vcs seus merdinhas so vinheram pelo meme

Күн мурун
Katheryne Rivas
Katheryne Rivas

I absolutely love him he doesn't breathe just keeps going n going lol I can relate 🥺😂😂💕💕😉😆

Күн мурун
Katheryne Rivas
Katheryne Rivas

Still waiting on update of May 08 2020 LA ?🥺💕💕💕

Күн мурун
DioGuiN444 TM
DioGuiN444 TM

cadê a contagem?

Күн мурун
MARIA CLARICE
MARIA CLARICE

Quem veio depois do meme da menina dançando e aparecendo um malandro dançando ?😂😂😂😂

Күн мурун
Devanshu Khokher
Devanshu Khokher

Am i the only one who is searching lyrics in comments sections ?

Күн мурун
NICE 11
NICE 11

Matei os 4 kssksskkskkk

Күн мурун
Joshua Borrayo
Joshua Borrayo

Quien escucha esta hermosa música en cuarentena?

Күн мурун
Mano Sirius
Mano Sirius

Que vibe é essa russ🔥🔥🔥

Күн мурун
prod.stormzz
prod.stormzz

I might piss some people of but why is everyone speaking Spanish

Күн мурун
Karameliwa Eliwa
Karameliwa Eliwa

No fake shit against me shall prosper Yes I came I saw I conquered No fake shit against me shall prosper Yes I came I conquered And they don't wanna see you win So its fuck 'em 'til the end And they always gonna hate Always gonna have some shit to say And they don't wanna see you win So its fuck 'em 'til the end And they always gonna hate Always gonna have some shit to say Eating in Italy Golfing in Glasgow Swimming in Switzerland Mr international All off these rap flows All off these chord progressions All of these kicks, snares, melodies and tour investments I put my own money up so no one tells me shit I know what you about to say before you tell me it You so predictable I'm so in tune with it I gotta folder with a lotta women's nudes in it I gotta Rolex I gotta…

Күн мурун
Jacob [#SealTeamFour]
Jacob [#SealTeamFour]

Russ how are you doing today man? Love the new messages. Stay blessed 🙏

Күн мурун
Lucineide Barbosa
Lucineide Barbosa

Күн мурун
Orion Nicholson
Orion Nicholson

Fe4rless lets gooooo!!!!!! lol who came here from the legend Fe4rless to this legend

Күн мурун
Meka Arts
Meka Arts

Só tem br kkkk

Күн мурун
1DanielD337
1DanielD337

FINALMENTE CHEGUEI AQUI !!!!!! PARABÉNS A TODOS QUE ACHARAM ESSA MÚSICA !!!!!!!!!!

Күн мурун
Barrios kalifita Raza
Barrios kalifita Raza

Miss u E💔🙇

Күн мурун
Bruno Kamikz
Bruno Kamikz

Nome da música: Russ Psycho Eu pesquisando: chicarmo lo saikoon down down

Күн мурун
Elsbeth Olasiman
Elsbeth Olasiman

😣💔

Күн мурун
Ana Ana
Ana Ana

Eu vim porque eu gosto de música internacional e não aguento ouvir uma sem saber a tradução É ISSO !

Күн мурун
Felipado 2345
Felipado 2345

Kkk só tem Br sendo q a música e gringa kkk

Күн мурун
Kilee Boo
Kilee Boo

😍😍 I love this song! It’s my favorite

Күн мурун
Breno Liima
Breno Liima

Vim pelo meme mas a música é topzeraa!!

Күн мурун
Carlos Eduardo
Carlos Eduardo

Depois de um tempão eu achei kkkkkk

Күн мурун
um canal nada sujestivo
um canal nada sujestivo

OS BRS COMEÇARAM A DITADURA NAS MUSICAS GRINGAS

Күн мурун
blast_za Channel
blast_za Channel

🥴เพราะนะๆๆๆ

Күн мурун
FREE FIRE -BR
FREE FIRE -BR

Conhecida como Jafso makagsnakakqb Alalam nau nau m

Күн мурун